„ ვიცნობდეთ მშობლიურ მხარეს“
„მოგზაურობა წმინდა ნინოს კვალდაკვალ“.
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებებით:
- მეტი იცოდნენ თავისი ქვეყნის ისტორიის შესახებ, რაც ხელს შეუწყობს მათ პატრიოტულ აღზრდას.
3. პროექტის აქტუალობა:
- მოსწავლეებმა იციან საქართველოში წმინდა ნინოს შემოსვლისა და საქართველოში ქრისტიანული სარწმუნოების გავრცელების შესახებ ინფორმაცია. აღეძრათ სურვილი , უფრო უკეთ შეისწავლონ წმინდა ნინოს ღვაწლი. ნახონ ბოდბე, სადაც სიცოცხლის ბოლო წლები გაატარა და დაიკრძალა წმ. ნინო.
- სურვილი აქვთ, ნახონ ისტორიული ქალაქ-მუზეუმი სიღნაღი. გაეცნონ ძველი ქართული ქალაქის არქიტექტურას.
4. პროექტის მიზანი:
- გაიზრდება მოსწავლეთა მოტივაცია.
- პატრიოტული, იდეურ-ზნეობრივი, ესთეტიკური, კვლევის, ანალიზის, შემეცნებითი, ურთიერთთანამშრომლობითი და სხვა სოციალურიუნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება.
- მოსწავლეები გაიღრმავებენ კვლევა-ძიების, ინფორმაციის მოპოვების, დამოუკიდებელი და (ჯგუფური) მუშაობის უნარებს.
- განიმტკიცებენ ურთიერთთანამშრომლობის, საზოგადოებაში, სოციუმში ქცევის წესებს
- განიმტკიცებენ წერის, აზროვნების, მსჯელობის უნარ-ჩვევებს
5. მონაწილეთა ასაკი: 10-11 წელი
6. ვადები/ხანგრძლივობა: 1-2 კვირა
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
- ექსკურსია წმინდა ნინოს ნაკვალევზე -„ბოდბეში“
- მოსწავლეებმა გადაიღეს სურათები
- შექმნეს ვიდეოები
- პრეზენტაციის შექმნა
- მოსწავლეებმა ამ თემასთან დაკავშირებით შექმნეს კედლის გაზეთი
- გააკეთეს ჩანაწერები
8. პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
- ტრანსპორტი -მიკროავტობუსი
- ფოტო აპარატი
- ვიდეო კამერა
- კომპიუტერი
- პროექტორი
- დისკები
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
- გზამკვლევი /რუკა/ შედგენა
- ისტორიული მასალების მოძიება და დამუშავება
- საინფორმაციო მოხსენების, წერილის დაწერა და გაზეთში გამოქვეყნება
- ფოტო-სურათების გადარება და კლასის სასკოლო მატიანის შექმნა -გამდიდრება
- საკუთარი შთაბეჭდილებების გადმოცემა
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულს სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
- ქართული ენა და ლიტერატურა
- ისტორია
- ისტ
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი) : ნატო პაიაშვილი
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: nato.paiashvili@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ ბლოგი: natopaiashvili.blogspot.com
No comments:
Post a Comment